Úvod / Jak se u nás studuje / Nový systém vzdělávání – studujte hned a vlastním tempem

Systém vzdělávání, který nabízíme zájemcům o studium výživy v našich kurzech, vychází z konvenčního modelu moderního školství. Stojí na pilířích srozumitelného zpracování problematiky způsobem dobře pochopitelným pro jedince s různým stupněm vzdělání a převodu naučené teorie do praxe na výukové aplikaci ZOF. Každý kurz má svoji vlastní strukturu a jasně definovaný průběh, tedy i termín zahájení a ukončení, což platí i pro on-line turnusy. Nespornou výhodu tohoto přístupu je řád, který „nutí“ k systematickému přístupu ke studiu.
Jelikož je součástí naší filozofie vzdělávat bez zbytečného stresu, rozhodli jsme se zdokonalit studijní systém způsobem, který vychází vstříc i zájemcům, jimž jejich životní styl neumožňuje věnovat se výuce každý den.
Přinášíme proto novinku v podobě možnosti studovat:
1. Hned.
Standardně spouštíme kurzy každý měsíc. Nyní už nemusíte čekat na zahájení vybraného turnusu. Chcete-li studovat hned a bez čekání, stačí jen podat přihlášku, po uhrazení kurzovného se můžete pustit do zvládání studijních výzev.
Původní systém s možností přihlásit se do kurzu s vypsaným termínem je nicméně stále v případě zájmu k dispozici.
2. Vlastním tempem.
Stávající struktura studia spočívala v systematickém (většinou každodenním) zpřístupňování studijních materiálů. Pokud student toto tempo nezvládal, lekce se všemi testy a úkoly se hromadily.
Nově máte možnost si studijní tempo řídit sami. Půlroční kurz Poradce pro výživu, kterého se tato novinka týká, můžete studovat libovolně dlouhou dobu - je možné jej zvládnout rychleji, případně si „studentský život“ prodloužit.
Nový flexibilní režim se týká také kurzu Nutrikuchař. Zde však platí odlišnost: kurz nelze absolvovat ve zrychlené podobě, protože součástí výuky je i práce s recepty v kuchyni. Je nutné dát dostatek prostoru pro převod teorie do praxe a pro reálné kulinářské dovednosti.
Naším cílem je zdárně dovést každého zájemce do konce kurzu a předat mu certifikát. Z tohoto důvodu nechceme tlačit na termíny, protože víme, že tento přístup zbytečně zvyšuje nervozitu na obou stranách. Respektujeme fakt, že každý zájemce o studium u nás disponuje odlišnými časovými možnostmi, proto jsme si dali tu práci, že studijní systém, který vyvíjíme už dlouhá léta, uzpůsobujeme individuálním možnostem každého studenta.
Každý může studium kdykoliv přerušit a později bez problémů pokračovat dál. Díky individuálnímu tempu se nemusí obávat, že by přišel o lekce nebo ztratil přístup k obsahu
Veškeré materiály, které během kurzu projdete, vám zůstanou k dispozici i po jeho dokončení – lekce, recepty i aplikace ZOF zůstanou otevřené napořád a umožní vám pokračovat v růstu i po skončení studia.
Mgr. Martin Jelínek
Blanka Kubáňková
V recenzích účastníků kurzu bylo snad řečeno všechno podstatné, se všemi se mohu naprosto ztotožnit. Pro vlastní hodnocení kurzu bych proto ráda využila citát z posledního dne kurzu (info pro nezúčastněné: pro zpestření kurzu byl pro každý studijní den k dispozici jeden citát): "Průměrný učitel vypráví. Dobrý učitel vysvětluje. Výborný učitel ukazuje. Nejlepší učitel inspiruje." Mgr Jelínek je pro mě tím nejlepším učitelem, neboť mne svými zkušenostmi, vedením kurzu a přístupem k jednotlivým účastníkům inspiroval k dalšímu vzdělávání. Naštěstí je z čeho vybírat, takže se těším na účast v jeho dalších kurzech.
Markéta Rožanská
Před pár lety jsem dosáhla střednědobého věku, kdy se tělo mění a tato změna je často spojená s nekontrolovatelným nárůstem tukové hmoty. Toto se stalo také mému tělu, a i přes to, že jsem vždy hodně sportovala a myslela si, že se stravuji „zdravě“, nárůst tukové hmoty se nedařilo zastavit. Po pár měsících hledání, jak rozumně upravit stravování, aniž bych musela držet diety, jsem natrefila na pojem „vyvážená strava“, který zněl věrohodně. Zásady vyváženého stravování jsem začala praktikovat a tvorba tukové hmoty se nejen zastavila, ba dokonce všechen přebytečný tuk z mého těla postupně zmizel. Nahlédnutí do neuvěřitelného vesmíru naší střevní mikroflóry mě zaujalo natolik, že jsem se rozhodla tomuto tématu věnovat profesionálně a hledala nějaké vhodné kurzy, kde bych si nabyté vědomosti potvrdila. Děkuji osudu, že jsem našla kurzy ATAC pana Martina Jelínka, ve kterých jsem si vědomosti nejen potvrdila, ale neuvěřitelným způsobem také rozšířila. Původní profesí jsem analytický chemik a přes 20 let pracuji ve farmaceutickém průmyslu. Na těla klientů nahlížím podobně, jako na farmaceutickou továrnu - aby bylo možno vyrobit kvalitní léky, musí se do továrny neustále dodávat různé kvalitní suroviny ve správných množstvích. A stejně tak je to i s lidským tělem - také mu musíme dodávat kvalitní živiny ve správných množstvích, jinak nemůže správně a zdravě fungovat. Na rozbory jídelníčků svých klientů velice ráda využívám aplikaci ZOFapp, díky které mohu nahlédnout na množství a druhy přijímaných živin opravdu detailně a klientům pak velice konkrétně doporučit, co jim ve stravě chybí nebo naopak přebývá. Velkou výhodou také je, že se mohu stále vracet k jednotlivým lekcím kurzů ATAC a čerpat z nich. Spolupráce s jednotlivými klienty a často se opakující stejné problémy a stejné dotazy mě vedly k rozhodnutí sepsat e-book „Základy vyváženého stravování aneb 8 přehledných rad, jak upravit stravování napořád (a svému tělu přitom naslouchat)“. Své vzdělání jsem si následně rozšířila o profesní kvalifikaci „Lektor dalšího vzdělávání“ - smysluplné a logické zásady vyvážené stravy a jejího přímého vlivu na zdraví dále předávám také prostřednictvím různých kurzů či seminářů.
Jakub Lukeš
Na začátku jsem velmi pochyboval zda jsem schopný tento kurz absolvovat při mém řemesle, kde ruce, jazyk a čas hrají PRIM. Jsem kuchař... Dnes po 6ti měsíčním a úspěšně zvladnutém kurzu, mohu jen doporučit. VÍTE!!!? Není jednoduchá holistická celistvost stravování jakéhokoli somatotypu. Ale cesta pana Mgr. Jelínka je krásná ve své jednoduchosti. Třešní na dortě je flexibilní ochota pomoci vysvětlit. Celý kurz "Výživového poradce" jsem nedělal pro otevření si poradny, nýbrž pro pochopení souvislostí chutí a hladu. Veškeré učební metody jsem zkoušel jen na sobě, a světe div se! Funguje to. Zhubl jsem 11kilo a dnes pomáhám rodičům vysvětlovat a chápat. Dnes už vím že pan Mgr. Jelínek jakožto pedagog, neučí žáky, ale POMÁHÁ budoucím kolegům. Za to mu patří VELKÝ DÍK a ještě VĚTŠÍ RESPEKT. Jeho kurzy můžu jen DOPORUČIT. Post skriptum já nekončím...