Kurzy ATAC

Úvod / Jak se u nás studuje / Nový systém vzdělávání – studujte hned a vlastním tempem

Nový systém vzdělávání – studujte hned a vlastním tempem

Nový systém vzdělávání

Systém vzdělávání, který nabízíme zájemcům o studium výživy v našich kurzech, vychází z konvenčního modelu moderního školství. Stojí na pilířích srozumitelného zpracování problematiky způsobem dobře pochopitelným pro jedince s různým stupněm vzdělání a převodu naučené teorie do praxe na výukové aplikaci ZOF. Každý kurz má svoji vlastní strukturu a jasně definovaný průběh, tedy i termín zahájení a ukončení, což platí i pro on-line turnusy. Nespornou výhodu tohoto přístupu je řád, který „nutí“ k systematickému přístupu ke studiu.

Jelikož je součástí naší filozofie vzdělávat bez zbytečného stresu, rozhodli jsme se zdokonalit studijní systém způsobem, který vychází vstříc i zájemcům, jimž jejich životní styl neumožňuje věnovat se výuce každý den.

Přinášíme proto novinku v podobě možnosti studovat:

1. Hned.
Standardně spouštíme kurzy každý měsíc. Nyní už nemusíte čekat na zahájení vybraného turnusu. Chcete-li studovat hned a bez čekání, stačí jen podat přihlášku, po uhrazení kurzovného se můžete pustit do zvládání studijních výzev.
Původní systém s možností přihlásit se do kurzu s vypsaným termínem je nicméně stále v případě zájmu k dispozici.

2. Vlastním tempem.
Stávající struktura studia spočívala v systematickém (většinou každodenním) zpřístupňování studijních materiálů. Pokud student toto tempo nezvládal, lekce se všemi testy a úkoly se hromadily.
Nově máte možnost si studijní tempo řídit sami. Půlroční kurz Poradce pro výživu, kterého se tato novinka týká, můžete studovat libovolně dlouhou dobu - je možné jej zvládnout rychleji, případně si „studentský život“ prodloužit.

Nový flexibilní režim se týká také kurzu Nutrikuchař. Zde však platí odlišnost: kurz nelze absolvovat ve zrychlené podobě, protože součástí výuky je i práce s recepty v kuchyni. Je nutné dát dostatek prostoru pro převod teorie do praxe a pro reálné kulinářské dovednosti.

Naším cílem je zdárně dovést každého zájemce do konce kurzu a předat mu certifikát. Z tohoto důvodu nechceme tlačit na termíny, protože víme, že tento přístup zbytečně zvyšuje nervozitu na obou stranách. Respektujeme fakt, že každý zájemce o studium u nás disponuje odlišnými časovými možnostmi, proto jsme si dali tu práci, že studijní systém, který vyvíjíme už dlouhá léta, uzpůsobujeme individuálním možnostem každého studenta.

Každý může studium kdykoliv přerušit a později bez problémů pokračovat dál. Díky individuálnímu tempu se nemusí obávat, že by přišel o lekce nebo ztratil přístup k obsahu

Veškeré materiály, které během kurzu projdete, vám zůstanou k dispozici i po jeho dokončení – lekce, recepty i aplikace ZOF zůstanou otevřené napořád a umožní vám pokračovat v růstu i po skončení studia.

Mgr. Martin Jelínek

Mgr. Martin Jelínek

Co říkají o studiu naši absolventi

Markéta Rožanská

Před pár lety jsem dosáhla střednědobého věku, kdy se tělo mění a tato změna je často spojená s nekontrolovatelným nárůstem tukové hmoty. Toto se stalo také mému tělu, a i přes to, že jsem vždy hodně sportovala a myslela si, že se stravuji „zdravě“, nárůst tukové hmoty se nedařilo zastavit. Po pár měsících hledání, jak rozumně upravit stravování, aniž bych musela držet diety, jsem natrefila na pojem „vyvážená strava“, který zněl věrohodně. Zásady vyváženého stravování jsem začala praktikovat a tvorba tukové hmoty se nejen zastavila, ba dokonce všechen přebytečný tuk z mého těla postupně zmizel. Nahlédnutí do neuvěřitelného vesmíru naší střevní mikroflóry mě zaujalo natolik, že jsem se rozhodla tomuto tématu věnovat profesionálně a hledala nějaké vhodné kurzy, kde bych si nabyté vědomosti potvrdila. Děkuji osudu, že jsem našla kurzy ATAC pana Martina Jelínka, ve kterých jsem si vědomosti nejen potvrdila, ale neuvěřitelným způsobem také rozšířila. Původní profesí jsem analytický chemik a přes 20 let pracuji ve farmaceutickém průmyslu. Na těla klientů nahlížím podobně, jako na farmaceutickou továrnu - aby bylo možno vyrobit kvalitní léky, musí se do továrny neustále dodávat různé kvalitní suroviny ve správných množstvích. A stejně tak je to i s lidským tělem - také mu musíme dodávat kvalitní živiny ve správných množstvích, jinak nemůže správně a zdravě fungovat. Na rozbory jídelníčků svých klientů velice ráda využívám aplikaci ZOFapp, díky které mohu nahlédnout na množství a druhy přijímaných živin opravdu detailně a klientům pak velice konkrétně doporučit, co jim ve stravě chybí nebo naopak přebývá. Velkou výhodou také je, že se mohu stále vracet k jednotlivým lekcím kurzů ATAC a čerpat z nich. Spolupráce s jednotlivými klienty a často se opakující stejné problémy a stejné dotazy mě vedly k rozhodnutí sepsat e-book „Základy vyváženého stravování aneb 8 přehledných rad, jak upravit stravování napořád (a svému tělu přitom naslouchat)“. Své vzdělání jsem si následně rozšířila o profesní kvalifikaci „Lektor dalšího vzdělávání“ - smysluplné a logické zásady vyvážené stravy a jejího přímého vlivu na zdraví dále předávám také prostřednictvím různých kurzů či seminářů.

Bc. Andrea Šoltisová

Když jsem ležela s třetím rizikovým těhotenstvím v nemocnici, střídaly se mi na pokoji maminky zvané na císařský řez. Většina z nich měla důvod císařského řezu "přerostlé miminko", protože měly těhotenskou cukrovku a tak nějak tu cukrovku neřešily... Přemýšlela jsem, jestli to neřešily z důvodu špatné edukace nebo ze své vůle. Já sama jsem s každým těhotenstvím měla i cukrovku a musím říct, že u prvních dvou těhotenství jsem dostala úplně rozdílné informace ohledně diety. V tom třetím těhotenství jsem se rozhodla řešit dietu po svém a musím říct, že jsem měla cukrovku nejlépe kompenzovanou. Rozhodla jsem se pomáhat i ostatním ženám ve zvládání těhotenské cukrovky, protože si myslím, že těhotenská cukrovka má v populaci vzestupnou tendenci, vzhledem ke způsobu života, který vedeme. Do budoucna bych se chtěla hlouběji věnovat i prediabetu, který mi byl diagnostikován a následně diabetu 2. typu. Abych "nevařila z vody" (jen ze svých zkušeností a informací nabytých při mých zdravotnických studiích), zapsala jsem se na kurz Průvodce výživou při diabetu. Z kurzu jsem opravdu nadšená, nejen že mě utvrdil ve správnosti mých poznatků, ale naprosto nečekaně rozšířil mé obzory ohledně výživy všemi výživovými směry. Moc se mi líbí komplexní pohled na diabetes a řešení diety ve všech možných stylech stravování. Na své si přijde opravdu každý. Nejvíce mě bavilo tvoření jídelníčků v aplikaci ZOF, některé byly opravdu oříškem. Kurz se dá zvládnout i se třemi malými dětmi :-) Kurz Jak se zbavit závislosti na sladkém je také velmi zajímavý, hlavně co se týče myšlení a nastavení mozku. Moc děkuji za kurzy a určitě nezůstanu jen u těchto dvou. V plánu mám po prázdninách kurz lowcarb diety, protože mě samotné vyhovuje nižší příjem sacharidů a chci o tom vědět co nejvíce, ačkoliv bylo už dost řečeno v kurzu Průvodce výživou při diabetu. Dále mě láká meditace a výživa dětí. Ještě jednou děkuji za tyto kurzy a těším se na další :-).

Jakub Přibyl

Když jsem se na začátku své kariéry výživového poradce rozhodoval, jaký kurz z té nepřeberné „výživářské komerce“ vybrat (tak abych z toho nakonec nevyšel s pouhým „papírem“ ale získal i něco navíc v podobě kvalitních informací), dostal jsem tehdy doporučení na kurzy Atac. Protože jsem analyticky založený člověk, už od začátku jsem v „Atacu“ viděl jednu velkou nevýhodu v podobě faktu, že celým kurzem na rozdíl od jiných školících firem provádí jen jeden učitel. Velmi rychle jsem zjistil, že právě toto je velká výhoda, protože tím lektorem je osoba Martina Jelínka. Podle mě jednoho z nejkomplexnějších výživových expertů u nás a troufám si tvrdit, že dost možná vůbec ten nejlepšího školitele a učitele vůbec. Vážím si ho za jeho obrovský profesní nadhled a jsem vděčný za možnost se dál vzdělávat.